Cookies

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Skargi i reklamacje

Pliki do zasad składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
w Banku Spółdzielczym w Bełchatowie

Bank Spółdzielczy w Bełchatowie w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa,   strona internetowa: http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank Spółdzielczy w Bełchatowie w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa,   strona internetowa:  https://rf.gov.pl/

Załącznik nr 1 – Informacja dotycząca możliwości składania reklamacji przez klientów Banku
Załącznik nr 2 – Formularz reklamacji ( klienci indywidualni)
Załącznik nr 3 – Formularz reklamacji (klienci instytucjonalni)
Załącznik nr 11 – Opis reklamacji dotyczących procesu kartowego
Załącznik nr 12 – Formularz reklamacji kartowej klient indywidualny
Załącznik nr 13 – Formularz reklamacji kartowej klient instytucjonalny
Załącznik nr 17 – Formularz reklamacyjny dotyczący Concordii